یک بیمار مبتلا به نفریت که آیا ماهی برای غذا خوردن
نوشته شده توسط : rshaole

یک بیمار مبتلا به نفریت که آیا ماهی برای غذا خوردنکارشناسان تاکید کرد که کلیه مواد مغذی و اثرات دارویی بسیار غنی در ماهی، درمانی قابل توجه است. اما بیماران مبتلا به نفریت که آیا برای ماهی می خورند؟ در واقع، همه بیماران مبتلا به نفریت ماهی توانند غذا بخورند.

ماهی، مناسب برای مصرف است که

1. ماهی کپور

ماهی کپور ماهی آب شیرین بسیار معمول اقدام دارویی خود را برای جلوگیری از تشنگی، ادرار کردن، حذف ادم. این می تواند به آسم، خشکی دهان، ادم و ویژگی های دیگری که در بیماران مبتلا به نفریت شایع است کاهش دهد. بنابراین، بیماران می توانند به نفریت کپور بخورند.

2. کاراس

کاراس نیز ماهی های آب شیرین مشترک، گوشت آن تازه و خوش طعم است، که در آن ارزش غذایی بالا و ارزش دارویی و عملکرد آبگیری، دیورز. سوپ لوبیا قرمز و ماهی کپور می تواند تورم از بین بردن.

3. snakehead

برای دو هزار سال پیش، "گیاهی کلاسیک شن Nong را" آن را به عنوان یک ماهی حق بیمه نوشت. شما می توانید تورم و کمک ادرار تخلیه را کاهش دهد، برای کمک به طحال، و غیره. افراد مبتلا به جید و ادم باید آن را بخورند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماران مبتلا به نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: